مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد 103 صفحه آپدیت شده

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد 103 صفحه آپدیت شده

کلمات کلیدی :

فصل دوم پایان نامه مدیریت عملکرد
مبانی نظری مدیریت عملکرد
پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد
پیشینه داخلی مدیریت عملکرد
پیشینه خارجی مدیریت عملکرد
پیشینه پژوهش مدیریت عملکرد
پیشینه نظری مدیریت عملکرد
ادبیات نظری مدیریت عملکرد
چارچوب نظری مدیریت عملکرد

رفتن به سایت اصلی

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد می باشد. در بخش اول چارچوب و مبانی نظری مدیریت عملکرد تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق مدیریت عملکرد در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

ماهیت مدیریت عملکرد:

در اصل مدیریت عملکرد فرآیند مشترکی بین مدیران ، افراد و گروه های حوزه مدیریت آنها می باشد. مدیریت عملکرد بیشتر بر اساس اصول مدیریتی است که توسط توافق تدوین می شوند تا بر اساس دستور، اگر چه این امر نیاز به هماهنگی انتظارات عملکرد از چنین توافق هایی را برطرف نمی سازد. مدیریت عملکرد بر مبنای توافق اهداف ، دانش ، مهارت، شایستگی ، بهبود عملکرد و طرح های توسعه انسانی و مستلزم باز بینی پیوسته و مداوم در قبال این اهداف ، نیازمندیها ، طرح ها ، توافق واجرای طرح های بهبود و توسعه بیشتر می باشد.(آرمسترانگ،1390،ص12)

 

2-2-8) حیطه مدیریت عملکرد:

مدیریت عملکرد به مدیریت یک سازمان مرتبط است و فرآیند طبیعی مدیریت است نه یک سیستم یا تکنیک. همچنین مدیریت عملکرد ، مدیریت در زمینه کسب و کار ، یعنی در محیط داخلی و خارجی آن می باشد. مدیریت عملکرد نه فقط مدیران را بلکه تمام افراد شاغل در کسب وکار را در بر می گیرد و این باور فرهنگی را که فقط مدیران در قبال عملکرد گروه های خود پاسخگو هستند، رد کرده وآن را با این باور که پاسخگویی امری مشترک بین مدیران واعضای گروه است جایگزین می نماید. بیان دیگر، مدیران باید افرادی که در امر مدیریت به آنها گزارش داده و خدمات ارائه می دهند را به عنوان مشتری نگاه کنند.(آرمسترانگ،1390،صص6-5)

 

 

 

2-2-9)سیر تحول و تطور ارزیابی عملكرد:

 سابقه ارزیابی عملكرد در شكل ابتدایی و اولیه آن به گذشته های بسیار دور باز می گردد در واقع از همان زمانی كه انسان زندگی گروهی را آغاز و پدیده تقسیم كار را در شكل بسیار ابتدایی بین اعضا مقدر داشت به نوعی موضوع ارزیابی را مد نظر قرار داده است. در این دوران ارزیابی عملكرد به صورت ابتدایی وجود داشته است، به گونه ای كه افراد موفق نسبت به دریافت پاداش و احتمالا ترفیع مقام نائل می شدند. این شیوه ارزیابی تماما بر اساس قضاوت های ذهنی و شخصی مسئول صورت می گرفته كه به صورت كلی و در غالب عباراتی همچون خوب و بد بیان می شد.

 

 

همگام با گذر زمان و پیچیده تر شدن وظایف و مشخص شدن هر چه بیشتر انتظارات و خواسته ها، ارزیابی عملكرد نیز در جهت تطابق و هماهنگی مسیر رشد و تكامل خود را پیمود.نظام ارزیابی به صورت گسترده چه در سطح فردی و چه در سطح سازمانی از سال 1800 میلادی در اسكاتلند توسط رابرت اون در صنعت نساجی مطرح شد. استفاده از چوب در رنگ های مختلف به منظور رد یا قبول كالاهای تولید شده در واقع ارزیابی از كیفیت و ستاده سازمان بوده است، رنگ سفید نماد عملكرد عالی، رنگ زرد نماد عملكرد خوب، رنگ آبی نماد عملكرد متوسط و رنگ سیاه نماد عملكرد بسیار بد در خصوص كارایی و عملكرد فرد و نهایتا سازمان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. فرایند ارزیابی عملكرد در سالهای اخیر نسبت به گذشته آن به مراتب راه تكامل و پیشرفت را پیموده است، در واقع همگام و همسو با توسعه و تكامل اندیشه های مدیریت در قالب مكاتب مدیریت، فرایند، ماهیت و كارآمدی آن نیز توسعه پیدا كرده است

 

 

به عنوان مثال می توان به ارزیابی كاركنان، ارزیابی مدیریت و تغییر و توسعه شاخص های ارزیابی در قالب ارائه اصول عام و مبانی مستدل برای ارزیابی سازمان ها تا مدیریت كیفیت فراگیر نیز اشاره نمود از این رو دامنه قلمرو استفاده از ارزیابی عملكرد به تمام ابعاد و جهات فعالیت های انسانی و سازمانی كشیده شده است و در حقیقت امروزه مباحث و موضوعاتی كه در جدیدترین عرصه های علمی مطرح می شوند به گونه مستقیم و یا غیر مستقیم به ارزیابی عملكرد مرتبط می شود. چرا كه هر یك از مفاهیم، فنون و شیوه های نوین علمی در راستای كاركرد هر چه بهتر سازمان ها جهت تحقق فلسفه وجودی و دستیابی به اهداف تدوین شده صورت می گیرد و از آنجا كه محور اصلی ارزیابی عملكرد بررسی میزان مطلوبیت این كاركردها می باشد، لذا تمام موضوعات و عناوین مدیریتی به طور مستقیم و یا غیر مستقیم به ارزیابی عملكرد مربوط می شود.(صمدی ، 1382، ص 111)

 

 

 

2-2-10) ضرورت واهمیت ارزیابی عملکرد:

بهبود مستمر عملکرد سازمانها ، نیروی عظیم هم افزایی ایجاد می کند که این نیروها می تواند پشتیبان برنامه رشد و توسعه وایجاد فرصت های تعالی سازمانی شود. دولتها و سازمانها و موسسات تلاش جلو برنده ای را در این مورد اعمال می کنند.

 

 

لرد کلوین[1] فیزیکدان انگلیسی در مورد ضرورت اندازه گیری می گوید:”

هرگاه توانستیم آنچه درباره آن صحبت می کنیم اندازه گرفته و درقالب اعداد و ارقام بیان نماییم می توانیم ادعا کنیم درباره موضوع مورد بحث چیزهایی می دانیم . در غیر این صورت آگاهی و دانش ما ناقص بوده وهرگز به مرحله بلوغ نخواهد رسید.”

علم مدیریت نیز مبین مطالب مذکور است .هر چه را که نتوانیم اندازه گیری کنیم نمی توانیم کنترل کنیم وهرچه را که نتوانیم کنترل کنیم مدیریت آن امکان پذیر نخواهد بود.(رحیمی،1385،ص42)

 

عملکرد مناسب و اثر بخش کارکنان یکی از کلیدهای موفقیت سازمان هاست، عملکرد خوب به معنی بهره وری، کیفیت، سود آوری و مشتری مداری است. به همین دلیل است که سازمان های موفق جهان، تلاش می کنند تا عوامل موثر بر عملکرد و رفتار کارکنان را شناسایی و مدیریت کنند و به این توفیق دست پیدا نمایند که با فراهم کردن این عوامل، بر عملکرد کارکنانشان ( هم از نظر میزان و هم از نظر کیفیت) بیفزایند

برخی از اندازه گیری های که اخیرا در بعضی کشورها و شرکت ها انجام شده نشان می دهد که هنوز ظرفیت بلااستفاده زیادی در منابع انسانی سازمان ها وجود دارد که می توان آنها را از طریق مدیریت عملکرد فعال کرد و به کار گرفت، برای مثال بر اساس اطلاعات مطرح شده در سی و پنجمین کنفرانس جهانی مدیریت منابع انسانی ( لیسبون 2004 ) فقط 17 در صد از کارکنان انگلیسی با استفاده از همه توان و ظرفیت های خود کار می کنند و یا بر اساس اطلاعات ارائه شده از موسسه نگرش سنجی گالوپ سالانه بیش از 382 میلیارد دلار هزینه به اقتصاد آمریکا تحمیل می شود چرا که درصد قابل توجهی از کارکنان عملکردهای مطلوب ندارند و این عملکردها و رفتارهای نامطلوب و غیر رضایت بخش به کاهش بهره وری و کیفیت، از دست رفتن سهم بازار، دوباره کاری و اتلاف منابع و نارضایتی مشتریان و سایر ذینفعان می انجامد. علیرغم آنکه در سازمان های کشور ما، مطالعه علمی و قابل اتکائی در مورد عملکرد کارکنان انجام نشده است اما اطلاعات اجمالی در مورد روند بهره وری منابع انسانی حاکی از آن است که ظرفیتهای استفاده نشده زیادی در این حوزه وجود دارد که باید آنها را مدیریت کرد و به کار گرفت

 

تعریف مدیریت عملکرد
امروزه نقش منایع انسانی با تغییرات زیادی مواجه شده است. تمرکز استراتژی های این بخش به سمت استراتژی کلان سازمانی رفته و بعبارت دیگر استراتژی های منابع انسانی همسو با استراتژی های کلان شرکت شده است. لذا منابع انسانی تلاش می کند تا مدیریت عملکرد کارکنان را بهبود دهد. به آنها انگیزه می دهد تا در فرایند های برنامه ریزی و تصمیم گیری سازمان مشارکت داشته باشند.

 

 

همه فعالیت های اصلی منابع انسانی در راستای توسعه عملکرد مدیران و انگیزش کارکنان می باشد. می توان گفت که نقش منابع انسانی از ارزیابی به تسهیل کننده و توانمندساز و تبدیل به نقطه عطف سازمان در رقابت با دیگر سازمان ها شده است. فعالیت هایی مانند هدف گذاری، ارزیابی پیوسته پیشرفت کارکنان، دریافت بازخوردها، پیاده سازی برنامه های توسعه کارکنان و طراحی سیستم پاداش دهی از جمله وظایف مدیران عملکرد هستند.

فرایند مدیریت عملکرد کارکنان با ورود یک کارمند به سازمان شروع و با ترک سازمان پایان می یابد. مدیریت عملکرد یک سیستم نظام مند می باشد که عملکرد کلی سازمان با بهبود عملکرد افراد در یک چارچوب تیمی بهبود می یابد. همچنین ابزاری برای رسیدن به تعالی سازمانی، ایجاد ارتباطات موثر، تعریف نقش ها در چارچوب شایستگی مورد نیاز و تدوین معیارهای دست یافتنی می باشد.براساس تحقیقات آرمسترانگ و بارون (Armstrong and Baron, 1998)، مدیریت عملکرد یک رویکرد استراتژیک و یکپارچه است که برای دستیابی به نتایج موفقیت آمیز در سازمان، عملکرد را بهبود و قابلیت های تیمی و فردی را توسعه می دهد.

 

 

 

فرایند مدیریت عملکرد
اصطلاح مدیریت عملکرد کارکنان در ابتدای ۱۹۸۰، زمانی که برنامه های مدیریت کیفیت جامع برای دستیابی به استانداردها عالی و عملکرد کیفیت به اوج خود رسید، محبوب شد. ابزارایی مانند طراحی شغل، توسعه رهبری، آموزش و سیستم های پاداش دهی در چارچوب جامع جدید در کنار فرایند ارزیابی عملکرد سنتی توسعه یافت. مدیریت عملکرد یک فرایندی پیوسته است که بین سرپرستان و کارکنان در کل سال در جریان است. یک سیستم مدیریت عملکرد شامل بخش های زیر می شود:

تشریح صریح شغل و برنامه های عملکرد کارکنان.
گزینش افراد مناسب با بکارگیری یک فرایند گزینش مناسب.
شناسایی نیازها و استانداردهای عملکرد، اندازه گیری نتایح و بهره وری کلی.
مدیریت پیوسته ارزیابی عملکرد و دریافت بازخوردها در طول دوره.
شناسایی نیازهای آموزشی و توسعه ای با اندازه گیری نتایج بدست آمده.
اجرا برنامه های توسعه کارکنان.
برگزاری نشست های فصلی برای توسعه عملکرد و ارزیابی عملکرد کارکنان براساس برنامه های عملکرد.
طراحی سیستم های پاداش و جبران خدمت موثر برای شناسایی کارکنان برتر.
پشتیبانی از توسعه مسیر شغلی کارکنان.
درک علت ترک کارکنان و در نتیجه مدیریت خروج از سازمان.

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت عملکرد  13
چارچوب نظری مدیریت عملکرد
عملکرد
2-2-1)مقدمه52
2-2-2)ارزیابی عملکرد52
2-2-3)تشریح مفهوم عملکرد سازمانی56
2-2-4)مدیریت عملکرد57
2-2-5)یکپارچگی  مدیریت عملکرد57
2-2-6)هدف ازمدیریت عملکرد58
2-2-7)ماهیت مدیریت عملکرد58
2-2-8)حیطه مدیریت عملکرد58
2-2-9)سیرتحول و تطور ارزیابی عملکرد59
2-2-10)ضرورت واهمیت ارزیابی عملکرد59
2-2-11) دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد60
2-2-12)دیدگاه های بررسی عملکرد62
2-2-13)مولفه های مدیریت عملکرد63
2-2-14)مراحل طراحی نظام ارزیابی عملکرد64
2-2-15)دلایل نیاز سازمان ها به انجام ارزیابی عملکرد68
2-2-16)معیارهایی برای سنجش عملکرد68
2-2-17)انواع ارزیابی69
2-2-18)عوامل موثر در تعیین نوع سیستم ارزیابی71
2-2-19)فنون و روش های ارز یابی72
2-2-20)فرایند ارزیابی عملکرد79
2-2-21)زمانبندی ارزیابی عملکرد82
2-2-22)رده های ارزیابی مختلف یک سازمان82
2-2-23)ویژگی های سیستم ارزیابی عملکرد مناسب83
2-2-24)مشکلات مربوط به اندازه گیری عملکرد85
2-2-25)ده اشتباه مدیران هنگام ارزیابی عملکرد85
2-2-26)هفت اشتباهی که کارکنان هنگام ارزیابی عملکرد به با آن دچار می شوند86
2-2-27)فرایند بهبود عملکرد87
2-2-28)ارزیابی کارآمد87
2-2-29)کاربرد های ارزیابی عملکرد88
2-2-30)معرفی نرم افزارها89
 پیشینه پژوهش مدیریت عملکرد
2-2-1- تحقیقات داخلی
2-4- جمع بندی
منابع و مأخذ
6-1- منابع فارسی
6-2- منابع انگلیسی
 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد ریاضی 40 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد ریاضی 40 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری عملکرد ریاضی چارچوب نظری عملکرد ریاضی فصل دوم پایان نامه عملکرد ریاضی دانلود مبانی نظری عملکرد ریاضی پیشینه تحقیق عملکرد ریاضی پیشینه داخلی عملکرد ریاضی پیشینه…

تحول مشارکت و شکل گیری سینمای زنان با تحلیل محتوای فمنیستی فیلمهای ایرانی

تحول مشارکت و شکل گیری سینمای زنان با تحلیل محتوای فمنیستی فیلمهای ایرانی پایان نامه مشاركت‌ زنان‌ ایرانی تحول مشارکت زنان در سینمای ایران شکل گیری سینمای زنان تحلیل محتوای فمنیستی فیلمهای ایرانی نقش زنان ایرانی بعد از انقلاب اسلامی…

پرسشنامه بررسی تاثیر کیفیت خدمات برنامه وفاداری، رضایتمندی و وفاداری برای برنامه های وفاداری در بانک کشاورزی

پرسشنامه بررسی تاثیر کیفیت خدمات برنامه وفاداری، رضایتمندی و وفاداری برای برنامه های وفاداری در بانک کشاورزی پرسشنامه کیفیت خدمات برنامه وفاداری پرسشنامه رضایتمندی و وفاداری مشتریان بانک پرسشنامه برنامه های وفاداری در بانک رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته…

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری حاکمیت شرکتی 67 صفحه

فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری حاکمیت شرکتی 67 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه حاکمیت شرکتی مبانی نظری حاکمیت شرکتی پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی پیشینه داخلی حاکمیت شرکتی پیشینه خارجی حاکمیت شرکتی پیشینه پژوهش حاکمیت شرکتی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی مبانی نظری کارآفرینی مبانی نظری در مورد کارآفرینی پیشینه کارآفرینی پیشینه کارآفرینی در ایران پیشینه تحقیق کارآفرینی پیشینه تحقیق در مورد کارآفرینی پیشینه داخلی کارآفرینی پیشینه خارجی کارآفرینی تاریخچه پیدایش کارآفرینی تاریخچه کارآفرینی در…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی مبانی نظری تعهد سازمانی دانلود مبانی نظری تعهد سازمانی پیشینه تحقیق تعهد سازمانی ادبیات نظری تعهد سازمانی فصل دوم پایان نامه تعهد سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی ادبیات و مبانی…

پروپوزال بررسی رابطه سیاستهای ارزیابی عملکرد با رضایت شغلی و تمایل به ترک شغل کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان

پروپوزال بررسی رابطه سیاستهای ارزیابی عملکرد با رضایت شغلی و تمایل به ترک شغل کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رضايت شغلي تمایل به ترک شغل ارزیابی عملکرد کارکنان سیاست های ارزیابی عملکرد ادراك كاركنان از سیاست های ارزیابی عملکرد نگرش…

جایگاه مصلحت در اجرای مجازات

جایگاه مصلحت در اجرای مجازات دانلود پایان نامه مصلحت اجرای مجازات تعارض و تزاحم دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق دانلود پایان نامه جایگاه مصلحت در اجرای مجازات دانلود پایان نامه ارشد حقوق دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق…

پرسشنامه ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد

پرسشنامه ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد مدیریت استراتژیك تغییر موضوعات تغییر در سطح استراتژیك ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر افزایش عملکرد با استراتژیک تغییر پرسشنامه مدیریت استراتژیك تغییر پرسشنامه موضوعات تغییر در سطح…

رابطه سبک رهبری مدیران با شاخص های عملکردی در بیمارستان های تأمین اجتماعی کرج

رابطه سبک رهبری مدیران با شاخص های عملکردی در بیمارستان های تأمین اجتماعی کرج سبک رهبری مدیران تعیین سبک رهبری در سازمان تعیین سبک رهبری مدیران بیمارستانها شاخص های عملکردی بیمارستانها رابطه سبک رهبری مدیران با شاخصهای عملکردی تاثیر تعیین…

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت علوم بانکی بررسی عوامل موثر بر بحران های بانکی در ایران و اثرآن بر تقاضای پول ( طی دوره 82-1350)

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت علوم بانکی بررسی عوامل موثر بر بحران های بانکی در ایران و اثرآن بر تقاضای پول ( طی دوره 82-1350) تقاضای پول نرخ سود بانکها مدیریت علوم بانکی بحران های بانکی در ایران دانلود…

پروپوزال ارزیابی تطبیقی فرهنگ سازمانی در مدارس متفاوت

پروپوزال ارزیابی تطبیقی فرهنگ سازمانی در مدارس متفاوت فرهنگ سازمانی مدارس فرهنگ سازمانی در مدارس فرهنگ سازمانی مدیران مدارس فرهنگ سازمانی معلمان مدارس مقایسه فرهنگ سازمانی مدارس خاص با مدارس عادی پروپوزال فرهنگ سازمانی پروپوزال فرهنگ سازمانی در مدارس رفتن…

پرسشنامه ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت در مسیرهای کوهنوردی

پرسشنامه ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت در مسیرهای کوهنوردی پرسشنامه ارزیابی عملکرد پرسشنامه ارزیابی عملکرد پلیس پرسشنامه ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت پرسشنامه شاخص های احساس امنیت اجتماعی پرسشنامه شاخص های امنیت اجتماعی پرسشنامه مولفه های امنیت اجتماعی پرسشنامه عوامل موثر بر احساس امنیت…

اثر ریسک سیستماتیک بر بازده سهام

اثر ریسک سیستماتیک بر بازده سهام کلمات کلیدی : اثر ریسک سیستماتیک بر بازده سهام رفتن به سایت اصلی اثر ریسک سیستماتیک بر بازده سهام فهرست : چکیده فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه تعریف و بیان مسئله پژوهش ضرورت و…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه های فراشناخت 51 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه های فراشناخت 51 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مولفه های فراشناخت مبانی نظری مولفه های فراشناخت پیشینه تحقیق مولفه های فراشناخت پیشینه داخلی مولفه های فراشناخت پیشینه خارجی مولفه های فراشناخت…

فصل دوم پایان نامه داده کاوی در پزشکی

فصل دوم پایان نامه داده کاوی در پزشکی کلمات کلیدی : مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق داده کاوی فصل دوم پروژه داده کاوی در پزشکی فصل دوم پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پایان نامه…

پاورپوینت مقدمه ای بر مفاهیم آمار

پاورپوینت مقدمه ای بر مفاهیم آمار کلمات کلیدی : پاورپوینت مقدمه ای بر مفاهیم آمار جامعه آماری مفهوم آمار انواع کمیت ها انواع مطالعات آماری توصيفي (Descriptive study) تحليلي (Analytical study) توصیف عددی نتیجه مشاهدات شاخص های پرآکندگی واریانس (Variance)…

شرط کتبی بودن در موافقت نامه داوری الکترونیکی

شرط کتبی بودن در موافقت نامه داوری الکترونیکی موانع اعمال چارچوب الکترونیکی موافقت نامه داوری الکترونیکی قراردادهای داوری الکترونیکی شرط کتبی بودن در قراردادهای داوری الکترونیکی بیان راه کارهای حقوقی برای موانع اعمال چارچوب الکترونیکی رفتن به سایت اصلی دانلود…

پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتریان (رضایت،تعهد و اعتماد مشتریان)

پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتریان (رضایت،تعهد و اعتماد مشتریان) پرسشنامه حفظ مشتریان پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتریان دانلود پرسشنامه عوامل موثر بر حفظ مشتریان پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر حفظ مشتریان پرسشنامه رضایت مشتریان پرسشنامه تعهد مشتریان پرسشنامه…

پرسشنامه افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

پرسشنامه افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی پرسشنامه افزایش فروش پرسشنامه تدوین برنامه بازاریابی پرسشنامه افزایش فروش در شرکتها تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی دانلود پرسشنامه مدیریت بازارگانی نمونه پرسشنامه پایان نامه…

پاورپوینت آشنایی با کتابخانه دیجیتالی بین المللی کودکان

پاورپوینت آشنایی با کتابخانه دیجیتالی بین المللی کودکان کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با کتابخانه دیجیتالی بین المللی کودکان تحقیق آشنایی با کتابخانه دیجیتالی بین المللی کودکان آشنایی با کتابخانه دیجیتالی بین المللی کودکان بررسی آشنایی با کتابخانه دیجیتالی بین…

ارزیابی اثرات زیست محیطی مثبت و منفی احداث سد

ارزیابی اثرات زیست محیطی مثبت و منفی احداث سد اثرات زیست محیطی احداث سد مسائل زیست محیطی سدهای ایران اثرات طرح های سدسازی بر محیط زیست ارزیابی اثرات زیست محیطی مثبت و منفی احداث سد اثرات زیست محیطی ساخت سد…

مكانیزم انتقال قدرت (شفت ،یاتاقان ،اكسل و بلبرینگ)

مكانیزم انتقال قدرت (شفت ،یاتاقان ،اكسل و بلبرینگ) شفت یاتاقان مكانیزم مونتا‍‍‍ژ اكسل و بلبرینگ مكانیزم انتقال قدرت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق رشته مکانیک دانلود مقالات رشته…

مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی قرارداد هماهنگی برای زنجیره تأمین سوخت زیستی در چین

مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی قرارداد هماهنگی برای زنجیره تأمین سوخت زیستی در چین کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده…

پروپوزال ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow

پروپوزال ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow کلمات کلیدی : پروپوزال sdn شبکه های مبتنی بر نرم افزار مدیریت زیرساخت شبکه های اجتماعی بسترهای آزمایشی شبکه های اجتماعی پروپوزال شبکه های مبتنی…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *